Garantie en klachten

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

ABS Trading BV streeft ernaar u te voorzien van een volledige en zorgvuldige dienstverlening. Het kan echter toch gebeuren dat u een klacht heeft. 

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via sales@abstrading.nl. U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen binnen 14 dagen inhoudelijk reageren. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Beschrijf uw klacht goed in deze e-mail en met zoveel mogelijk informatie en foto's. Wij nemen elke klacht serieus en zullen indien nodig met een passende oplossing komen. Natuurlijk kunt u ook altijd bellen naar 0488 - 468190 voor een nog snellere afhandeling.